Další informace
| Výrobce | |
|---|---|
| Česká předloha | |
| Měřítko | |
| Počet náprav | |
| Hnaných náprav | |
| Bandážovaných náprav | |
| Napájecí systém | |
| Zvuk | Se zvukem |
| Epocha | |
| Osvětlení | |
| Vlastnická dráha | |
| Předobjednávka | |
| Skladem | |
| Délka přes nárazníky | |
| Sleva | |
| Stavebnice | |
| Balení |
Original price was: 10 752 Kč.9 999 KčCurrent price is: 9 999 Kč.
| Výrobce | |
|---|---|
| Česká předloha | |
| Měřítko | |
| Počet náprav | |
| Hnaných náprav | |
| Bandážovaných náprav | |
| Napájecí systém | |
| Zvuk | Se zvukem |
| Epocha | |
| Osvětlení | |
| Vlastnická dráha | |
| Předobjednávka | |
| Skladem | |
| Délka přes nárazníky | |
| Sleva | |
| Stavebnice | |
| Balení |
Dieselový motorový vůz 810 458 s přípojným vozem Btax 010 473 Českých státních drah. Za účelem náhrady zastaralých motorových vozů řady M 131.1 pořídily ČSD nové dvounápravové dieselové motorové vozy se sériovým označením M 152.0. Sériová vozidla dodávaná od roku 1975, byla poháněna řadovým šestiválcem o výkonu 155 kW a dosahovala maximální rychlosti 80 km/h. V prostoru pro cestující bylo k dispozici 56 míst. Postupem času vzniklo mnoho barevných variant. Varianta s béžovou spodní třetinou se na ČSD prosadila v 80. letech. Po rozdělení ČSD byly tato vozy a spolu přípojnými, ale i bez nich, nasazeny také na všech vedlejších tratích Českých státních drah (ČD). Model: Verze v červené barvě s béžovým pruhem. Nezávislé dosazené stěrače čelního skla. Pevně vestavěný dekodér se zvukovým modulem v motorovém voze a funkční dekodér ve voze přípojném pro ovládání velkého množství světelných a zvukových funkcí. S přiloženou sadou leptaných štítků. Přiložen plný pluh pro provoz sólo vozu bez spřáhla. Vestavěné vnitřní osvětlení. Osvětlení LED závislé na směru jízdy. Minimální poloměr oblouku 358 mm. Kinematika krátkého spřáhla s kulisou dle NEM. Není vhodné pro děti do 14 let.