Další informace
| Rozměry | 194 mm |
|---|---|
| Výrobce | |
| Česká předloha | |
| Měřítko | |
| Počet náprav | |
| Hnaných náprav | |
| Bandážovaných náprav | |
| Zvuk | Bez zvuku |
| Epocha | |
| Osvětlení | |
| Vlastnická dráha | |
| Předobjednávka | |
| Skladem | |
| Délka přes nárazníky | |
| Sleva | |
| Stavebnice | |
| Balení |
Original price was: 1 591 Kč.1 352 KčCurrent price is: 1 352 Kč.
| Rozměry | 194 mm |
|---|---|
| Výrobce | |
| Česká předloha | |
| Měřítko | |
| Počet náprav | |
| Hnaných náprav | |
| Bandážovaných náprav | |
| Zvuk | Bez zvuku |
| Epocha | |
| Osvětlení | |
| Vlastnická dráha | |
| Předobjednávka | |
| Skladem | |
| Délka přes nárazníky | |
| Sleva | |
| Stavebnice | |
| Balení |
Čtyřnápravový osobní vůz 2. třídy Bai přezdívaný Osmidvéřák byl určen pro předměstskou dopravu. Kromě osobních vlaků byl využíván i v rychlících. Pro urychlení nástupu a výstupu mají tyto vozy zvětšené plošiny a ve své době měly široké uplatnění. Pro nasazení v mimořádných situacích jej bylo možno upravit jako sanitní. Vozy byly vyráběny ve dvou sériích v letech 1952-1954 a 1955-1958 ve vagónce Tatra Smíchov. U ČD sloužily až do poloviny 90. let. Depo Ostrava. Není vhodné pro děti do 14 let.