Další informace
| Rozměry | 196 mm |
|---|---|
| Výrobce | |
| Česká předloha | |
| Měřítko | |
| Počet náprav | |
| Hnaných náprav | |
| Bandážovaných náprav | |
| Zvuk | Bez zvuku |
| Epocha | |
| Osvětlení | |
| Vlastnická dráha | |
| Předobjednávka | |
| Skladem | |
| Délka přes nárazníky | |
| Sleva | |
| Stavebnice | |
| Balení |
Original price was: 1 491 Kč.1 267 KčCurrent price is: 1 267 Kč.
| Rozměry | 196 mm |
|---|---|
| Výrobce | |
| Česká předloha | |
| Měřítko | |
| Počet náprav | |
| Hnaných náprav | |
| Bandážovaných náprav | |
| Zvuk | Bez zvuku |
| Epocha | |
| Osvětlení | |
| Vlastnická dráha | |
| Předobjednávka | |
| Skladem | |
| Délka přes nárazníky | |
| Sleva | |
| Stavebnice | |
| Balení |
Výroba čtyřnápravových vozů Ba a Bac byla zahájena roku 1958 a 1959 v národním podniku Tatra Smíchov (původně Ringhofferovy závody na Smíchově).
Vozy byly určeny k provozu na hlavních tratích o rychlosti 120 km/h. Byly určeny pro mezinárodní provoz podle RIC a MC.
Později v roce 1960 byla zahájena výroba čtyřnápravových vozů Bai se stejnou konstrukcí pro provoz ve vnitrostátní osobní dopravě.
Zejména v 60. letech byly tyto vozy, kromě Bai, řazeny do mezinárodních rychlíků. Zajížděly do tehdejšího Německa (zejména mezi Prahou a Berlínem), Rakouska, Maďarska, Rumunska, Bulharska a Jugoslávie. Řada Bai představovala úplně poslední typ osobních vozů stavěných v Tatře Smíchov.