Další informace
| Rozměry | 130 mm |
|---|---|
| Výrobce | |
| Česká předloha | |
| Měřítko | |
| Počet náprav | |
| Hnaných náprav | |
| Bandážovaných náprav | |
| Zvuk | Bez zvuku |
| Osvětlení | |
| Vlastnická dráha | |
| Předobjednávka | |
| Skladem | |
| Délka přes nárazníky | |
| Stavebnice |
1 186 Kč
| Rozměry | 130 mm |
|---|---|
| Výrobce | |
| Česká předloha | |
| Měřítko | |
| Počet náprav | |
| Hnaných náprav | |
| Bandážovaných náprav | |
| Zvuk | Bez zvuku |
| Osvětlení | |
| Vlastnická dráha | |
| Předobjednávka | |
| Skladem | |
| Délka přes nárazníky | |
| Stavebnice |
Karwendelexpres byl provozován od roku 1930 na trati Mnichov-Innsbruck. Byl složen ze speciálně k tomu vyrobených modrých vozů – 5 vozů 2. třídy a 7 vozů 3. třídy. Zůstaly v provozu po různých úpravách až do IV. epochy. Model vozu s vnitřním vybavením a s přípravou pro vestavbu vnitřního osvětlení. Kinematika krátkého spřáhla s šachtou dle NEM355. Minimální poloměr oblouku 192 mm. Provozní číslo 16 367 Mü.