Další informace
| Výrobce | |
|---|---|
| Česká předloha | |
| Měřítko | |
| Počet náprav | |
| Hnaných náprav | |
| Bandážovaných náprav | |
| Napájecí systém | |
| Zvuk | Se zvukem  | 
		
| Epocha | |
| Vlastnická dráha | |
| Předobjednávka | |
| Předběžný termín | |
| Skladem | |
| Délka přes nárazníky | |
| Stavebnice | 
9 590 Kč
| Výrobce | |
|---|---|
| Česká předloha | |
| Měřítko | |
| Počet náprav | |
| Hnaných náprav | |
| Bandážovaných náprav | |
| Napájecí systém | |
| Zvuk | Se zvukem  | 
		
| Epocha | |
| Vlastnická dráha | |
| Předobjednávka | |
| Předběžný termín | |
| Skladem | |
| Délka přes nárazníky | |
| Stavebnice | 
Předloha: Elektrická lokomotiva řady 1100 Nizozemských drah (NS). Lokomotiva z 1. série, bez přední výztuhy. Tmavě modrá skříň lokomotivy s černým podvozkem. Se zvýšenými ozdobnými lištami. Podvozky se zaoblenými vybráními. Provozní číslo 1108. Provozní stav v polovině 70. let. Model: S digitálním dekodérem a rozsáhlými světelnými a zvukovými funkcemi. Regulovaný vysoce výkonný pohon se setrvačníkem, centrálně instalovaný. Všechny čtyři nápravy jsou poháněny přes kardan. Bandáže. Třísvětelné světlomety měnící se v závislosti na směru jízdy jako inverzní L-signály (2 x žlutá dole, 1 x bílá nahoře) a dvě červená koncová světla v klasickém provozu, digitálně přepínatelná. Světlomety na straně lokomotivy 2 a 1 lze samostatně digitálně vypnout. Pokud jsou světlomety vypnuté na obou stranách lokomotivy, pak budou posunovací světla na každé straně lokomotivy dole žlutá. Osvětlení kabiny strojvedoucího a osvětlení strojovny lze samostatně digitálně spínat. Osvětlení bezúdržbovými žlutými, teplými bílými a červenými světelnými diodami (LED). Energetická paměť pro plynulou jízdu. Detailní střešní konstrukce s nově navrženými pantografy Faively G5. Brzdová vedení a imitace šroubovky jsou součástí dodávky jako samostatně připojitelné díly. Kinematika krátkého spřáhla s šachtou de NEM. Není určeno pro děti do 15 let.